onsdag 29 maj 2013

Så stolt över mig själv.

Nu har jag en sak, en ynka sak kvar - sedan är jag klar. Jag är så sjukt stolt över mig själv. Det här året har verkligen inte varit lätt. Men jag tog mig igenom det. Jag har läst ifatt alla de kurser som lades på is i höstas, jag har till och med kunnat behålla ungefär samma nivå i betyg. Jag klarade det! Herregud.

Mamma sa häromdagen "Jag kommer ihåg när vi satt där hos Lotta, du jag och pappa, och pratade om hur du mådde. Då var det verkligen inte säkert att du skulle kunna ta igen skolan."  Då räknade vi med att jag skulle behöva ännu en termin i höst för att kunna få mitt slutbetyg. Det var till en början en fasa men jag vande mig vid tanken på ett fjärde år i gymnasiet och accepterade till slut att det troligtvis skulle bli så. MEN - det blev inte så. JAG KLARADE DET.

Idag sitter jag i min studenttröja, jag har skickat in min inlämning och i morgon har jag ett litet seminarium. Jag är klar. Känslan är helt underbar. Jag är så stolt. Jag klarade det. Det gick. Fy 17 vad bra jag är.

4 kommentarer:

  1. och du ska med all rätt vara stolt!!! som bara den. mörkret är så mycket mer än bara en kamp mot mörkret, och varje del du klarar av är ett steg längre bort från mörkret.

    skönt att höra att du mår bättre! fortsätt kämpa & du kommer fixa de, det är jag övertygad om :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Grymt jobbat! Hurra för dig

    SvaraRadera
  3. GRATTIS bästaste Jonna!!! Världsbra jobbat, jag är stolt över dig! (Får jag vara det? :))

    Kram /Josefine

    SvaraRadera
  4. Åh, tack alla fina! Ni förstår inte hur glad jag blir av det ni skriver - TACK. Ja, ni får vara stolta. Jag är stolt, både över min insats och också för att jag vågar vara stolt över mig själv. Tack för stöd, böner och tankar!
    KRAM på er allihopa.

    SvaraRadera